Dålig på att uppdatera

Känner mig lite dålig på att uppdatera denna blogg. Har ju startat en till blogg som enbart skall handla om inredning och därför kvar denna då jag tänker skriva mer om min vardag här.

Var på 75-års kalas igår med surströmming ( nu äter ju jag inte suring,så jag tog med mig en god sallad istället ),det var Kents mamma som fyllde år. Kamera? Näe den glömde jag ta med mig! Fast jag tog lite med mobilen :)




En smart grej som Kents syster och hennes sambo har gjort var att sätta upp ett förtält på altanen istället för en dyr inglasning



Idag återgår även ungdomarna i vårat hus till vardagsrutinerna. Skolan börjar och äntligen kanske det blir bättre dygnsrytm här hemma.
Nu är det bara jag som behöver få göra något vettigt på dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0