Äntligen Fredag!

Har jobbat idag och det har varit riktigt roligt faktiskt! Fick mycket gjort så jag känner mig riktigt duktig :)

Dottern hämtade mig med moppen när jag klev av bussen,hon ville dock inte köra av nå´n anledning. Så jag satte mig vid styret och puttrade uppför backen med dottern bakom mig. Moppen går rätt segt i den otroligt dryga backen vi har upp till oss.

Väl hemma så vankades det grillat kött och hasselbackspotatis. Gott!! Det var riktigt varmt ute fastän solen inte har varit framme idag.Hoppas på bättre väder i morgon!

Har tänkt att storstäda i morgon bitti,kan säga att det behövs! Fönstrerna skulle också behövas torkas...det känns faktiskt lite jobbigt. Kan kanske gulla med Kent :)

        

Väntar på att dottern och hennes pojkvän dyker upp snart så att jag kan gå å´lägga mig... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0