Fräknar och skratt

Dottern har inte brutit nå´t i sin arm så det slutade väl.

Har suttit i solen hela eftermiddan. Dottern och hennes kompis Bullen har hållit mig och sambon sällskap.
Tycker det är så trevligt att ha ungdomarna hemma och att dom kan umgås lite med oss vuxna.

Måste bara få berätta vad som hände igår. Åsa P skulle hämta mig eftersom vi skulle på arbetsförmedlingen. Hon körde upp på våran infart och skulle springa in å hämta mig,men hon glömde att dra åt handbromsen så när hon precis hade stigit ut bilen så rullade den rakt in i våran bil.
Det tog på höger kant av våran kofångare och på Åsa´s bil ( som egentligen är hennes pappas )blev ena hela extraljuset intryckt-utan att glaset gick sönder. Det är borta lite färg på våran så det blir ju inte en så dyr historia-hoppas jag för Åsa´s skull ;) Värre var det nog med hennes pappas bil...

På arbetsförmedlingen var det rätt så värdelöst. Vi var klara redan vid halvtolv. Så vi åkte till Maria och fikade å babblade en stund. Sedan skjutsade Åsa hem mig på hennes moppe.
Solen var lika varm och go´igår så vi satte oss ute på altanen. Eva och Gizmo kom också. En härlig eftermiddag med goda vänner i underbart solsken helt enkelt!


     Dottern som fixar sommarben. Det är Bullen som syns bakom :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå hallå!! Välkommen tillbaks till bloggandet=D Jag länkade till dig från min blogg visst är det ok?

2009-04-24 @ 20:39:58
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0