Soligt värre

När jag vaknade i morse kände jag mig faktiskt utvilad och till min glädje så sken solen för fullt utanför.
Mitt första inägg på min alldeles nya blogg :)

Tanken är att jag ska försöka mig på att göra mig en egen design så småningom... annars får jag nog ta hjälp.

Idag blir det att fara med dottern till vårdcentralen för hon har gjort illa sig i armen på nå´t obegripligt sätt-inte lönt att jag ens förklarar hur.Hoppas bara att det inte är så allvarligt!
Sen blir det att åka in å jobba på min praktikplats. Så solen får vänta...

Näe,nu är det nog dags att jag gör mig i ordning så jag är klar till halvelva.
Fast jag skulle helst vilja att fortsätta å skriva...det får bli sen idag helt enkelt...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg bild ;)

2009-04-23 @ 10:38:27
URL: http://inmysecretlife.blogg.se/
Postat av: cM

Bra! Då är det bara att köra på...

kram cM

2009-04-23 @ 10:57:35
Postat av: Margaretha Almqvist

Hoppsan, det blev av i alla fall.

Håller med, snygg bild.

Kram/Mamma

2009-04-23 @ 12:14:01
URL: http://www.blogg.passagen,se/etiop
Postat av: Anders

Kul..Hoppas du orkar hålla den uppdaterad..Kram på dig!!!

2009-04-23 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0