Solstrålar

Puh! Hann dammsuga å piska alla soffkuddar innan den underbara solen dök upp. Tror faktiskt inte att jag kan få nog av solen. Insåg att det var dags-även för mig-att raka mina vinterben. Det hanns dock inte med det idag.
                       

Satt å såg på Robinsson-tycker det är sååå intressant å se alla paktbildningar och intriger. Min bror sökte faktiskt och kom så långt som intervju-kul tycker jag!
Dotterns kille och kompisar satt å trängdes med oss i soffan. Trevligt som bara den :)

Annars har jag suttit å letat efter snygga mattor och jag hittade verkligen jag vill ha under köksbordet. Kul med lite färg nu när det är vår och snart sommar. Men den får bara finnas i mina drömmar, 2695.- är lite för mycket pengar för oss just nu...
                                                      
                                                                         Korall Ryamatta finns på EuropaMöbler

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kolla in Mli's blogg. Hon har en auktion på en jättefin design!

2009-04-26 @ 22:02:18
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0