Trötta dagar

Har inte skrivit sedan i Söndagsnatt...

Jag kan inte påstå att jag sov särskilt bra natten till måndag. Tankarna om vad som skulle ha kunnat hänt började bombardera min hjärna. Stannade hemma på måndagen,försökte sova lite men det gick väl sådär.
Jenny har fortfarande rätt ont i axeln,så hon får leva på alvedon tills det börjar släppa. På måndag ska  hon inte använda sig av mitellan längre. Det är inte bra att ha armen för orörlig en längre tid,utan hon ska börjaröra mer och mer på den.

Polisen har fortfarande inte hört av sig till henne och jag känner att det skulle vara skönt om det fick bli gjort så "domen" kommer nå´n gång.

Igår jobbade jag iaf och det var fullt upp från start till slut. Det finns så mycket att göra hela tiden när man är på Åhlens-det är så kul!
När jag kom hem så var det bara att äta lite och göra sig klar för körövningen. Lena var sjuk så hon kunde inte fara ( nära att jag också stannade hemma). Jag for i alla fall och det var rätt mycket bortfall,speciellt på altarna.
Vi hann bara med att öva på två sånger. Men dom börjar sitta nu så det är ju bra.

Nä, nu måste jag göra mig klar för dagen! 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå där. Jo, jag läser din blogg - håller koll på den genom bloglovin.com.

Men jag har tappat motivationen för att skriva blogg, det känns så onödigt. Jag har liksom inget intressant att skriva... Kanske ska ta bort min blogg helt, får se!

2009-04-30 @ 08:33:07
URL: http://inmysecretlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0