Solskydd

Har nu äntligen gjort färdigt på insidan av altantaket.
Vi ville ju inte ya för mörkt tak då det blir så dystert inomhus under hösten och vintern.
Grejen är att det är så fruktansvärt ljust och varmt att sitta här när solen ligger på.
Så istället har jag satt upp paneler...
Färgen var olivgrön när jag såg dom i butiken,men väl hemma så ser dom mer senapsgula ut.
Sambon dumförklarade mig och undrade hur det var med mitt färgseende...

Vad tycker ni - blev det bra? Funkar färgen?
Vi är nöjda tills vidare ialla fall :)







Jag har använt mig av gardinspiraler och småkrorkar. Väldigt enkelt att göra!



Kommentarer
Postat av: Maria

Det blev jätte fint=)

2009-08-03 @ 19:08:45
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

GUD så smart, blev jätte bra siri!!!

Kramar Sofie

2009-08-04 @ 11:47:43
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0