Allt i allo dag

Vaknade av att Kent sågade ute,trodde först det var grannen när jag sedan insåg att Kent inte låg kvar. Så det var bara att stiga upp och ta tag i oredan hemma.

Målade lite med hjälp av Jenny,men det började regna så mycket så vi fick lova att avsluta. Fick sms om att mitt paket från Ellos hade kommit - mina fransgardiner! När jag skulle åka och hämta dom kom min bror med gardinerna jag beställt från IKEA.
Så det var bara att börja sätta igång med projekt gardiner.

Sedan var det dags att hämta Jonas,innan det så hann vi förbi Shape och Ö&B en runda. Shape hade 50% på hela sortimentet pga konkursen. Det var mycket som var tillbaka skickat till leverantörerna så det fanns kanske inte lika mycket att fynda som jag hade hoppats på.
Det blev i alla fall en plastblomma,sidenblad,diskborstar och mygg-gel för ynka 60 kr!





Har tapetserat papprullar med samma tapet som vi har på fondväggen.
Känner mig faktiskt rätt nöjd hur det blev med dom "nya" gardinerna. Det blev bättre med fransgardinerna än med IKEA´s SANELA...


 Jenny som inte ville visa sitt ansikte :)


Kommentarer
Postat av: Pysseliten

fint !!! ljust och fint och blommkrukorna vart super :)

2009-07-17 @ 22:42:39
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Blev ju kanon!!

FInt med rullarna med tapet på!!



Må gott



Maliin

2009-07-19 @ 17:00:43
URL: http://www.qreate.se
Postat av: FURNISH.etc

Vad snyggt du har i fönstrena! gillar de höga krukorna :)

2009-07-20 @ 20:45:26
URL: http://funish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0