Blocket ända till Norge

Satte ut Sjöstensplattorna på Blocket ikväll och det hann väl bara gå 1 timme så ringde det i telefonen
- Det var en norrman som ville köpa allihop!
Han skall alltså köra från Norge ( det blir ca 3 vändor ) hit till Ursviken för att hämta dom.
Hur dyrt är det inte då inte Norge - eller var det jag som var för billig??!!

Vi blir i alla fall av med dom och det är huvudsaken!

Nu har matjorden som vi har väntat på ända sen midsommar kommit, så den är utkrattad.
I morgon blir det att så gräset.



Min bror har köpt en systemkamera som han kom förbi med ikväll, han vill att jag ska ha den 1 vecka för att lära mig den
så att jag sen kan lära honom den.
Problemet är att jag inte kommer att vilja lämna tillbaka den...
Men nu kommer det att fotas!!


P.S Mina plattor är populära - det ringer hela tiden :)



Kommentarer
Postat av: maria

Vad kul att du fick sålt dom=)Alltid skönt med lite extra cash!! ;-)

Helt perfekt då man ständigt behöver pengar!!!

Vi får ta och ses snart tycker jag=)

Kram på dig

2009-07-24 @ 21:48:40
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0