Brobygge i farten

Kent fick ett tokil och började riva bron vid ytterdörren igår på eftermiddagen
och for och köpte virke.
Så nu är den alldeles strax klar- Han är duktig min älskling!



Detta var igår på eftermiddagen
och idag när jag kom hem så såg det ut så här:





Har ialla fall varit och träffat ytterligare en kusin och hans familj idag.
Det var bara 3 år sedan vi sågs sist.
Åskan har gått idag också utan att något har gått sönder...
Nu ska jag umgås med älsklingen lite innan det är dags för sängen :)


Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Kul med nytt fint :) Ja ha det var därför det var så lite saker på Shape . Jag hitta ett par pallar i alle fall alltid något

2009-07-17 @ 21:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0