Garderobsfynd

Håller på för fullt å fixa med gardiner i vardagsrummet, kollade lite i garderoben och hittade ANNO SANELA paneler från IKEA som jag inte använt sedan 2004.
Älskar hela konceptet med KVARTAL ( skenor från IKEA ),det är enkelt och stilrent.

Nu funderar jag bara på om jag också ska ha ANNO TUPPLUR i vitt bakom SANELA som är grå. Har vita fransgardiner men vet inte om det blir bra att ha baktill... Vad tycker ni?

ANNO SANELA Panelgardin       ANNO TUPPLUR Panelgardin
                        SANELA                                                                      TUPPLUR

    Vill gärna ha era åsikter!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Här händer det inte så mycket. Vi påtar lite. Städar och donar. Blir nog ingen semestertripp. Barnen kommer på söndag så då blir det fullt ös.

2009-07-14 @ 11:49:23
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Jag instämmer - Kvartal är så smidigt o snyggt!



Svar: Jag jobbade i en av Basehome´s butiker. Kedjan hade 6 butiker totalt, 5 i storstockholm och en i nyköping. Tråkigt att allt bara är borta snart..

2009-07-14 @ 16:57:22
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Det är blir så trassligt med trådgardiner men annars är det snyggt :) Jag skrev ett nytt inlägg om korv burken idag och en ny bild :)

2009-07-14 @ 18:12:25
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

IKEAs sortiment är ju BÄST!



Så bra, passar alla och sen gillar jag att de förnyar och byter ut saker så de får ett "värde" och inte finns 4-ever...



Må gott



Maliin

2009-07-14 @ 21:17:00
URL: http://www.qreate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0