Konstturen Lövånger

Hej alla! Har inte bloggat nu på några dagar eftersom jag har varit i Lövånger på Konstturen ( sista dagen nu ). Min bror gör ju knivar som jag skrivit om förr. Se på mina länkar.
Samtidigt som han visar sin knivutställning så passar vi på att ha Loppis i hans garage. För min bror har det gått riktigt bra försäljningsmässigt. Han har mycket fina saker som jag vet många av er bloggarvänner skulle vilja ha :)
För mig har det gått sisådär, har kvar mycket från tidigare loppisar. Det jag inte blir av med nu kör jag nog till Myrorna med.

     

 

Min mamma har sålt stickade Barbie och dockkläder till förmån för Bial,tror det har gått ganska bra för henne.

Kallt,blåsigt och lite regn har det varit. Länge sedan jag frös så här mycket. Hoppas bara att värmen kommer tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Tackar men fyller inte förän i morgon hadde bara

festen i helgen :)

Men jobbar då så att det får bli då lung dag :)

2009-07-06 @ 11:31:30
URL: http://py

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0