Pysseldag

Vaknade av världens mardröm i morse -var alldeles svettig!! Skönt att det bara var en mardröm...

Begravningen gick bra,den var fin men det är alltid lika jobbigt ändå.

Idag fick jag energi till att äntligen byta gardinstänger och gardiner i sovrummet. Stängerna köpte jag på IKEA för ett halvår sedan -likaså gardinerna ( fast dom köpte jag på Ellos ).
Har ingen kamera i helgen så jag kan inte fota hur det ser ut. Men det är fransgardiner baktill... Åkte till Shape och köpte randiga panelgardiner att ha framför men det blir inge bra... Vill ju egentligen ha lite kraftigare öljettgardiner...hittar inga som jag har råd med...

Sedan så tapetserade jag papprullar i samma tapet som vi har på fonden i vardagsrummet. Ska göra om lite i fönstrena i vardgasrummet också,det blir väldigt lågbudget på det. Tar det i etapper så känns det inte lika mycket i plånboken.
Vill ha enkelt och lite i fönstrena... ( synd bara att dom är så fula,vi skulle behöva byta ut dom )

Vi har inga barn i helgen så det kommer att kännas rätt så tomt.
Imorgon ska vi åka och hämta ytterligare mer ved. Kent var och hämtade drygt 3 kubik i onsdags men tydligen så räcker inte det.
Så i morgon vet vi vad som ska göras.

Kent går på semester nu så äntligen kan vi jobba lite tillsammans ute trädgården. Det är så tunga grejer så jag klarar det inte riktigt själv...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Skönt att det gick hyffsat!!



Må gott i helgen



Maliin

2009-07-10 @ 19:37:21
URL: http://www.qreate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0