Rensning

Har varit hos min bror idag och hjälpt honom att rensa lite hemma.
Vi har packat ner alla loppisgrejerna i lådor så att vi kan stå på loppis inne staaan under hösten.
Sen blev det rensing i ena kontoret och i köket samt storstädning i köket.

Min bror blev änkeman i höstas, i Augusti är det ett år sedan...
Så han har lite grejer att gå igenom och sortera.

Här är  några grejer jag fick som han inte ville behålla
( bildkvaliteén är pga mobilkamera )

   

Sedan blev det middag i Bjuröklubb



I morgon blir det att fixa lite i trädgården - om vädret tillåter...
Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

Tack :) Hålen tog ju ett tag att övertala mannen ,med men nu är dom där dom är .Vi har behållt takliskten bakom i fall jag ångra mig en dag :)

2009-07-24 @ 19:33:50
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0