Bloggtorka

Har faktiskt inte orkat skriva något på några dagar nu -tror det beror på värmen! Sen har jag ingen kamera här just nu så det blir som inga bilder jag kan visa..

Igår kväll så kom tre av mina kusiner över på middag,vi hade jättetrevligt! Det spelar som ingen roll hur länge det är mellan träffarna så hittar man tillbaka till varann. Ska i alla fall åka till Bodan och träffa dom lite mer på torsdag.

På moppesidan har det ljusnat lite, Kent har fått igång min ( Jennys ) moppe nu. Så den är redo att köras igen när hon kommer på torsdag. Så lär ju vara nöjd :)

I helgen ska jag vara i Lövånger hos min bror och ha loppisbord när det är Konstvandringen. Min bror ska visa och säkert sälja sina knivar. Det ska bli riktigt kul! Hoppas jag blir av med mitt "skräp".

Jo -igår kom mitt efterlängtade kakfat i tre våningar! Fick det om jag tog en premunation på "Allt i hemmet". Det var lite plastigare än jag hade trott, men,men det får duga! Fotar det när kameran är tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle vilja se lite mer bilder från ditt hem.

Har hört att du har det fint hemma hos dig.

2009-06-30 @ 23:28:08
Postat av: FURNISH.etc

Hoppas du har det bra i sommarvärmen! Jag tror vi alla hellre vistas utomhus och njuter av sommaren just nu. Så du är nog inte ensam om att ha bloggtorka :) Kram!

2009-07-02 @ 10:31:37
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0