Det tar sig

Puh! Jag och Kent har varit ute å grejat nu i två dagar med baksidan. Grävt,skottat och burit grus och stenar. I morse for vi och handlade lite marksten att ha framför altanen så det syns var man ska gå till och från den. Det var inte så många som vi behövde så det blev ganska billigt.
Tyvärr så tog gruset som vi hade kvar slut. Hoppas vi hinner fara å hämta mer innan helgen så vi kan fortsätta under helgen :)


Nog för att Beijers hemsida lurade oss lite. Dom hade Rea på marksten för 2,91 kr/st, men det visade sig att det bara gällde i södra Sverige...


Fick min vilja fram vad gällde grillringen så den är flyttad till ena hörnet på tomten. Det är bara att börja ta bort träden/buskarna som står där och gräva så underlaget blir bra. Det ska nämligen vara grus där också.









Vi skulle få några traktorskoper matjord idag,men han som skulle komma med det dök inte upp :(
Sen behöver vi också en skopa med utfyllnadsgrus och granullering,det ska nog hinnas få innan helgen :)

Plåten vi fick av Anders räckte precis - Tack Anders, du är guld värd!

I morgon ska jag jobba! på Åhelns :) Dom har inventering så det blir en tidig morgon, börjar redan 07.00  Så det lär bli en tidig kväll för min del. Skulle kunna somna för natten redan nu,det känns att jag har varit ute å jobbat i två dagar nu...


Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande att se resultatet=) Lycka till på jobbet!

2009-06-08 @ 20:36:19
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0