Lugn kväll

Hämtade Jonas på bussen idag, han kommer att vara här i helgen. Vi åt middag ute och det var så skönt i solen.
Sambon var tvungen att åka till Piteå och jobba-stackar´n han kommer inte tillbaka förrän i morgon bitti.

Fick nya Allt i hemmet idag,så jag satte mig i solen på altanen och läste den. Alltid lika kul och inspirerande att läsa. Tycker dock att det är lite för mycket av den romantiska stilen,fast det har nog med årstiden att göra.

Jonas har lärt sig att trolla med kortleken. Han har trollat hela kvällen för mig och han är riktigt duktig tycker jag!

I morgon är det JoyPeak här i Ursviken,mycket aktiviteter för barnen,en del musikuppträdanden och en stor loppis. Ska gå och kolla riktigt noga på alla loppisborden,vill hitta något som jag kan ha trädgården.

Jenny sover hos sin pojkvän ikväll,så jag tänker gå och lägga mig nu. Annars brukar jag sitta och vänta in henne.

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

Den måste jag köpa med mig ;) ligga och läsa och drömma på stranden :) Ha det bra här hemma såg att det skulle bli toppen väder här hemma nästa vecka

2009-06-13 @ 09:13:23
URL: http://P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0