Midsommardagen

Midsommardgaen var det bara att börja röja efter midsommaraftonens baluns. Bort med alla! tomburkar & flaskor,bord och stolar.
Betydligt bättre väder dock än på själva midsommarafton.
Var ute i solen hela dagen,nästan så jag fick lite solsting faktiskt.
Jenny,Robin och Jonas satt ute med mig. Jonas trollade på som vanligt och Jenny provade gamla kläder. 

Middagen var sagolikt god. Kent gjorde egna hamburgare kryddat med Etiopisk Peppar. Sååååå gott!!!!! Denna krydda använde han också i köttmarinaden som vi hade på midsommarafton.
Han är duktig min älskling!

Kvällen blev att sitta i soffan och slappa. Tittade på Sommarkrysset-vilket verkar helt omöjligt att vinna i.
Sedan tittade jag på Copycat på 5:an. Lite irriterande dock att 5:an verkar ha nå´ fel på sändningen eftersom alla människor är blå...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för kommentarena,hjärtat är köpt på maxi

44,90 /kram

2009-06-21 @ 23:09:29
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Härligt med sommarväder! Nu är det bara den riktiga värmen som fattas, men den kommer väl :)

2009-06-22 @ 10:38:31
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0