Vilken värme

Oj,oj oj vad varmt det har varit idag! 27 grader och inte ett moln!
Synd bara att det har varit en massa uppbokat idag,fast jag tror inte jag hade orkat ligga i solen å andra sidan.
Inte heller grejat på för den delen.

Jenny är i alla fall lite blondare nu,lagomt om jag får tycka :)
Hämtade Jonas hos sin kompis och passade då på att hyra en film.
Det blev Seven Pounds,en drama med Will Smith. Den var lite annorlunda men väldigt bra. Se den!

Nu måste jag ut och vattna alla törstiga växter så dom få hinna hämta igen sig innan morgondagens hetta.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej ! hur fick du räkneverket??

Fortsatt trevlig helg:)

2009-06-27 @ 09:06:36
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0