Annorlunda-bra?

Var på en extra körövning igårkväll. Vi övade med de andra körerna som ska vara med på konserten på fredag. Jag kan säga att det var minst sagt annorlunda. Han som höll i övningen körde bara rakt på-utan att fråga om vi kunde sångerna eller genomgång av stämmorna. Så det ska verkligen bli spännande på  konserten i morgon.

Eva drog ut mig på en promenad i skogen igår och det var riktigt härligt fram tills dess att vi kom fram till ett nergrävt djur och en död ren...björn var vår första tanke när vi såg renen-så vi vände!
Jenny hade bakat negerbollar och bjöd oss på det när vi var tillbaka från promenaden-gott!

Har fortfarande väldigt ont i skulderbladet/nacken/huvudet. Sover väldigt dåligt då jag inte kan hitta en ställning som funkar i längden.
Tappar som sugen till allt när det är så här. Vill göra så mycket men orken finns som inte. Vänta bara tills det lossnar då får jag släppa loss alla mina ideer ordentligt :) 

Beställde ett nytt skal till Jennys mobil härom dagen och när jag skulle montera dit det så missade jag att det var en skyddsfilm på baksidan av displayen,så det var bara att ta loss det...då lyckades jag ha sönder det!!!!!!! Nu försöker jag få dom att ta tillbaka det och att jag ska få ett nytt...det verkar som det ska funka :)

                                                                                         skalshop.se

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Asch då synd att jag inte var där så jag kunde få smaka J;s goda bakverk. I love it.

Tomtemor

2009-05-14 @ 13:30:29
URL: http://www.blogg.passagen,se/etiop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0