Gräset är alltid grönare på andra sidan...


Nu har jag riktig ångest!!!
Vill ha en snygg och lättskött trädgård men jag lyckas som aldrig få till det.
Kanske beror det på min oförmåga att tålamodet tills det tar sig...

Vi måste ialla fall göra om lite av det vi gjorde förra sommaren och så ska vi fixa mer småstenar/grus och fylla ut på sidan om altanen och runt grillringen.
Det är bara så tungt att hålla på med allt det då min nacke inte riktigt pallar med just nu.
Sen är det ju det med pengar..

Tanken är att det ska vara klart till den 16:e augusti,men det verkar som om vi kanske ska fira midsommar här
så då blir det ju att snabba på lite mer :)

Så här ser det ut nu:







Näe,nu måste jag ut i solen och försöka bita ihop å få lite gjort :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Killen verkar ha klarat sig ganska bra ändå. Uppskrapad torde han ju vara men som jag förstod det så hade han klarat sig utan livshotande skador. Nej jag vet inte vem som körde,men du lär ju säkert få veta det för ryktet kommer säkert att gå på skolan.

2009-05-18 @ 08:49:56
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0