Ny vecka

Måndag-igen! Helgen har gått sååå fort och det känns som om jag inte alls hunnit med det jag tänkt.

Vaknade och fick panik,glömde å lämna deklarationen igår kväll när jag skjutsade sonen till bussen. Men vid närmare eftertanke så kom jag ju på att jag hade hela dagen på mig-PUH! Tydligen kan man få böta 1000 spännom man lämnar in den för sent. Skatteverket får visst in ca 50 mille!!!! per år på just förseningsavgifter-dom pengarna skulle man ha haft!

Fick lov att åka hem från Åhlens idag pga migrän. Det var faktiskt ganska länge sedan jag hade det nu. Har sovit hela eftermiddan så nu känns det lite bättre.
Det var bara jag och Jenny till middan så vi fick chans till att sitta å´ babbla i lugn och ro. Hon behöver lite underkläder så jag har suttit å kollat lite på ELLOS åt henne-får se vad hon tycker när hon kommer hem :)

Kent jobbar eftermiddag hela veckan, det är verkligen inte kul. Saknar honom så mycket då...

Nu måste jag diska annars blir det väl inte av!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tur att jag börjar jobba på Skatteverket imorgon, kanske kan kräva lite bonus ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0