Tiden går

Inser att jag inte skrivit på lite mer än en vecka. Det har varit rätt så fullt upp faktiskt.
Jonas fyllde 12 år måndag för en vecka sedan,eftersom han bor hos sin pappa uppvaktade vi honom på söndan-dagen innan.
Vi åt tårta och spelade brännboll






I onsdags var det min sista dag på Åhlens,det känns huuur tråkigt som helst.
Har varit så kul att greja på med det som jag älskar mest
- Omge mig med inredningsgrejer och människor!
Har fått en schemalagd dag ialla fall,ska jobba den 9:e juni.
Fick välja nå´t att ta med mig hem som tack för det jag gjort så jag valde tre stycken buxbomväxter på stam.



Så nu har jag ett minne från min tid på Åhlens :)
Dom får stå på hyllan ovanför tv:n så länge,lär säkert flytta på dom några gånger innan jag riktigt bestämt mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0