Vill nå´n byta huvud med mig??????

Veckan har varit så fruktansvärt jobbig. Min nacke har verkligen gjort sig påmind. Huvudvärken har kanske egentligen varit värst. Tappar sugen totalt när det är så här. Kan inte göra nå´nting över-huvud-taget. Men nu på Fredags eftermiddagen så började det släppa. Eva kom förbi med salvor som är köpta utomlands ( dom finns även i Svergie men i svagare variant...). Kent ska få smörja in mig nu, för värken mellan skulderbladen sitter kvar... Hoppas det hjälper!

Var tvungen å köpa toningsfärg-igen! Känns som om det inte var så länge sedan jag behövde bättra på min svarta kalufs. Det är egentligen rätt så konstigt hur lite färg kan göra att man känner sig lite fräschare.

Ska på fest med min kör imorgon kväll. På dagen ska jag se Jenny spela fotboll och sedan ska jag öva lite med "The Black Ladies" och "De tre tenorerna". Vi ska uppträda och spexa lite under kvällen. En sång som vi ska sjunga är "Imagine",den är helt underbar tycker jag. Har suttit å övat med Kent nästan hela kvällen så jag tror att den sitter nu :)

IMAGINE THERE´S NO HEAVEN

IT´S EASY IF YOU TRY

NO HELL BELOW US

ABOVE US ONLY SKY

  

  

IMAGINE ALL THE PEOPLE

LIVING FOR TODAY

YOU MAY SAY I´M A DREAMER

BUT I´M NOT THE ONLY ONE

I HOPE SOME DAY YOU´LL JOIN US

AND THE WORLD WILL BE AS ONE

  

  

IMAGINE THERE´S NO COUNTRIES

IT ISN´T HARD TO DO

NOTHING TO KILL OR DIE FOR

AND NO RELIGION TOO

  

  

IMAGINE ALL THE PEOPLE

LIVING LIFE IN PEACE

YOU MAY SAY I´M A DREAMER

BUT I´M NOT THE ONLY ONE

I HOPE SOME DAY YOU´LL JOIN US

AND THE WORLD WILL BE AS ONE

  

  

IMAGINE  NO POSSESSIONS

I WONDER IF YOU CAN

NO NEED FOR GREED OR HUNGER

A BROTHERHOOD OF MAN

  

  

IMAGINE ALL THE PEOPLE

SHARING ALL THE WORLD

YOU MAY SAY I´M A DREAMER

BUT I´M NOT THE ONLY ONE

I HOPE SOME DAY YOU´LL JOIN US

AND THE WORLD WILL BE AS ONE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0