Antar utmaningen!

Fick en utmaning av Susanne som har bloggen Sjövillan så den måste jag ju anta :)


1. Hur många resväskor äger du?
 Två eller tre..

2. Skulle du hellre ta bilden än att vara med på den?
Ta bilden! Det är ju hur kul som helst att fota!

3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Japp! Det är väl alla nå´n gång!

4. När var senast någon stötte på dig?
Hmm,kommer inte ihåg...

5. Vad åt du till middag senast?`
Hemmagjorda Parisare med Pommes

6. Använder du huvtröjor?
Älskar huvtröjor - så svar Ja!

7. Vem var den senaste som messade dig?
Min sambos yngsta dotter

8. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Den snabbaste och högsta!

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det heter Solbacken och har ca 11 butiker

10. Hur många syskon har du?
Jag är yngst i en skara på 4 syskon

11. Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Det står 6 st, vilket är alldelles för få ibland :)

12. Har du en stationär eller bärbar dator?
Både och!

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Har en tatuering och en piercing...men har önskat mig en ny tatuering som jag vill ha på vaden

14. Vad har du med dig in på bion?
Oftast popcorn och en Cola Light

15. Gillar du att flyga?
Större plan är helt okej att flyga med

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Borde nog göra det...

17. Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
Den 4/10 blir jag 37 :( Har ångset för att fylla 40...

18. Tycker du om att krama folk?
Dom jag tycker om kramar jag så ofta jag bara kan!

19. Vad är du allergisk mot?
Mot nickel och falska människor!

20. Gillar du din boendesituation?
Jag stortrivs i vårat hus som är en Älvsbyvilla

Självklart vill jag utmana:
Åsa


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tackar och bockar... =P

2009-09-03 @ 06:37:27
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0