Kärlek

1: I måndags efter middagen drog jag och Kent iväg till vårat Kantarellställe.
Lyckan var på våran sida då vi hittade lite över 2,5 kg!
1 timmes plockning och 2 timmars rensning...

2: Igår hade vi våran första sångövning för hösten! Det var så kul att
få träffa alla igen! Hösten blir fullspäckad med diverse utmaningar.
Vi ska sjunga med Triple & Touch på en välgörenhetskonsert i slutet av denna månad.
I oktober ska vi har en Workshop och i December så blir det förmodligen en Julkonsert med
 Gladys Del Pilar ( stavar hon så tro? )

3: När jag kom hem från körövningen hade älsklingen tänt en massa ljus och gjort varma
mackor med kantareller på. Mmmm :)

4: Idag kom -äntligen! mina plommonfärgade gardiner! Så nu ska jag
bara sy upp dom lite innan jag hänger upp dom.
( Bilder kommer senare )

Kram alla!



 Gå in på Inred Mera för inspiration till ditt hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0