Livet på en stubbe

Har nu äntligen varit hos sjukgymnasten för min onda rygg
- har för korta lårmuskler och att jag förmodligen har en skada från Jonas förlossning...
Så det kombinerat gör att jag har denna smärta.

Ska gå på Akupunktur i några veckor och göra strechövningar så får vi se
om det blir bättre.

I övrigt så känner jag mig rätt så down just nu.
Det känns bara som om jag går runt och får inget gjort och det som
annars är roligt är inte ens roligt.
Vet inte vad jag ska ta mig till!

Idag fyller i alla fall älsklingen min  hela 47 år!
Så det är bara att skärpa till sig och fixa till innan alla gäster
kommer ikväll.
Go´mat blir det och så har jag! bakat, i och för sig inget märkvärdigt
men jag tycker verkligen inte om att baka.

Jonas kommer ikväll och det känns bra att mina barn är här i helgen
- annars vet jag inte hur jag skulle klara mig...

Hoppas ni alla får en trevlig helg!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får en trevlig kväll trots att du känner dig lite nere...!

Kram vännen ;-)

2009-09-04 @ 16:04:30
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0