Tiden den går

Nu var det några dagar sedan jag skrev...
Tiden går så fort fastän jag är hemma hela dagarna och fastän
jag inte tycks få någonting gjort.

Fredagen blev lyckad och Kent var nöjd med sina presenter.
Glömde dock att ta kort under kvällen då hans Mamma och syster med familj var här
och på den helt underbart goda maten vi åt :)

   



Kent for till Finland igår så jag och Jenny är helt ensamma då Kents Jennie
är i Turkiet med sin syster och deras mamma.
Sen har vi ju Gizmo här också...



Inred Mera


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Siri!

Det är bara att du hör av dej i oktober.

du är välkommen /Kram

2009-09-09 @ 19:03:25
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0