Uppdatering Umeå

Då har jag varit i Umeå och gjort denna stad lite osäkrare :)

Så fort jag kom dit var det BOOM som gällde,köpte lite lila ljus. Det var svårt att
hitta nå´t i lila där dock.

På lördagen var jag med min mamma inne stan och hann nog med dom flesta
affärerna som jag hade tänkt.

Lagerhaus blev det lila bordstabletter och hjärtformar så att jag kan
gjuta lite till framtida dukningar.

Mique blev det en present till svägerskan ( kan ju inte skriva vad det är ),kan avslöja
att det är en praktiskt grej till deras nya kök :)

Var inne på Hemtex, VILLAGE och slutligen på Indiska där jag
hittade ljuslyktor som egentligen är vanliga glas.

Har sovit hos Pia och Anders hela helgen och det har varit helt underbart
kul att få träffa dom och babbla en massa.
Vi åt så god mat och spelade kort,såg film och försökte lösa en del inredningsproblem.

På Söndagen så var vi på BOOM igen -där det blev fler ljus och ett ! till mitt
NJUT-ord på altanen.
Sedan blev det MIO Möbler,McDonalds, Jysk och RUSTA.



Zinkfatet fick jag av min gulliga mamma :)

TACK alla för en helt underbar helg!
Ett speciellt tack till Moa för att jag fick låna ditt rum :)

Tyvärr så hann jag inte hälsa på hos Sjövillan-men det blir nästa gång!


Kommentarer
Postat av: maria

Vad mycket kul du shoppat=)

Kram

2009-09-01 @ 19:27:51
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0