Tillbakablickar..

Året som gått..

Som jag skickat i mina nyårshälsningar så var 2009 ett år med riktigt stor lycka och en del tårar och besvikelser.
Här kommer lite tillbakablickar:
( Utmaningen antog jag från Sofie )

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Blev ordförande i kören jag är med i-kul och en nyttig erfarenhet!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga löften! Tror att det kommer över en det som man behöver göra och det är då man ska göra dom!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  Japp


4. Dog någon som stod dig nära? Jo,min morbror..


5. Vilka länder besökte du?
Inga-sorgligt nog!


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Jobb!! Min son!!!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Sportlovet-det var då min dotter tog sitt pick och pack och flyttade hit!


8. Vad var din största framgång 2009? Att vi (jag och min dotter) vann vårdnadstvisten! Bedriften att vi klarar oss ekonomiskt trots att det är riktigt tjärvt!


9. Största misstaget?
Att jag tänkte för lite på mina egna behov...


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ryggen och vänster ben har spökat rejält för mig. Dock inget allvarligt-det kunde ju ha varit mycket värre!


11. Bästa köpet?
Gruset till våran uppfart...och laptopen :)


12. Vad spenderade du mest pengar på? Hmmm,dotterns konfirmation tror jag! Gruset också iof men det var ju som bara byte av pengar...


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att dottern fick flytta till mig!! Återknytningen till mina bästa vänner Pia och Anders


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Gabriellas sång kommer alltid att betyda mycket för mig!!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svårt att säga men jag tror nog lite gladare


16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Tagit till vara på tillfällena


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 Ödslat tid på människor som bara tänker på sig själva


18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med familjen!
19. Blev du kär i år?
Näe!


20. Favoritprogram på TV? Grey´s Anatomi


21. Bästa boken du läste i år?
Har tyvärr inte blivit någon. Har en Camilla Läckberg som ligger och väntar..


22. Största musikaliska upptäckten?
Coldplay..


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Tatueringen!


25. Något du önskade dig men inte fick?
En systemkamera


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var hos min mamma i Holmsund


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att sonen också skulle ha flyttat hit!Jobb!


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Klädstil? Leggings har jag totalt blivit slav under!Inredningsstil? Personligt,modernt och helhet


29. Vad fick dig att må bra?
Min dotter,min familj och mina underbara vänner Pia och Anders


30. Vad har du lärt dig utav 2009?
Att man aldrig kan sluta förvånas... Vad glad för det du har och ta vara på dina närmaste


Någon som vill anta utmaningen? Ganska bra sätt att tänka tillbaka på ett år som gått..

Kom ihåg: Följ dina instinkter och stå för det du gör och säger! Det finns alltid nå´n som har det värre!!

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Bra, trevligt at läsa.

2010-01-12 @ 21:18:21
URL: http://blogg.passagen.se/etiop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0